Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ісакова Н. Гендерні збіги та відмінності в діяльності й оцінках українських підприємців. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 2. |
Резнік О. Диспозиційна модель психологічного механізму політичної самоідентифікації індивіда. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 3. |
Рущенко І. Діалог соціолога та юриста про латентну злочинність, і не лише про те... . — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 4. |
Куценко О. Діяльнісна перспектива у розумінні суспільства: спроба діяльнісно-структурного синтезу. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 5. |
Каревіна О. Економічні чинники політичного успіху: аналіз на прикладі останніх президентських виборів в Україні. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 6. |
Шульга М. Еміграція євреїв у контексті загальної міграційної ситуації в Україні. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 7. |
Юренко О. Микита Шаповал про сутність нації як соціального феномена. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 8. |
Казаков В. Модель "загасаючого" конфлікту. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 9. |
Паніна Н. Молодь України: структура цінностей, соціальне самопочуття та морально-психологічний стан за умов тотальної аномії. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 10. |
Королько В. Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 11. |
Подмарков В. Проблема ефективного працівника. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 12. |
Семко Л. Проблеми формування та функціонування ринку праці в Україні. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 13. |
Пачковський Ю. Підприємницька поведінка: теоретико-методологічні аспекти. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 14. |
Бевзенко Л. Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 15. |
Мартинюк І. Світська віра як феномен суб'єктивної реальності: сучасний стан і тенденції змін. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 16. |
Хеймен К. Складність діяльності та особистість за умов докорінних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 17. |
Мариніч І. Соціальна реальність у соціологічній традиції та сучасних теоріях: здобутки й проблеми. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 18. |
Гавриленко І. Соціальні (історичні) рухи в контексті соціологічних підходів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 19. |
Бова А. Соціологічна інтерпретація інфраправа. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 20. |
Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |
|
|