РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ісакова Н.  Гендерні збіги та відмінності в діяльності й оцінках українських підприємців. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
2.

Резнік О.  Диспозиційна модель психологічного механізму політичної самоідентифікації індивіда. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
3.

Рущенко І.  Діалог соціолога та юриста про латентну злочинність, і не лише про те... . — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
4.

Куценко О.  Діяльнісна перспектива у розумінні суспільства: спроба діяльнісно-структурного синтезу. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
5.

Каревіна О.  Економічні чинники політичного успіху: аналіз на прикладі останніх президентських виборів в Україні. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Шульга М.  Еміграція євреїв у контексті загальної міграційної ситуації в Україні. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Юренко О.  Микита Шаповал про сутність нації як соціального феномена. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Казаков В.  Модель "загасаючого" конфлікту. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Паніна Н.  Молодь України: структура цінностей, соціальне самопочуття та морально-психологічний стан за умов тотальної аномії. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Королько В.  Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
11.

Подмарков В.  Проблема ефективного працівника. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
12.

Семко Л.  Проблеми формування та функціонування ринку праці в Україні. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Пачковський Ю.  Підприємницька поведінка: теоретико-методологічні аспекти. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
14.

Бевзенко Л.  Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Мартинюк І.  Світська віра як феномен суб'єктивної реальності: сучасний стан і тенденції змін. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
16.

Хеймен К.  Складність діяльності та особистість за умов докорінних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
17.

Мариніч І.  Соціальна реальність у соціологічній традиції та сучасних теоріях: здобутки й проблеми. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Гавриленко І.  Соціальні (історичні) рухи в контексті соціологічних підходів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
19.

Бова А.  Соціологічна інтерпретація інфраправа. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
20.

Паніотто В.  Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського